maandag 14 februari 2011

Maandag 14-02-2011 Valentijnsdag !


Zaterdag kwam er een grote envelop binnen met de post voor papa en mama. Mama en papa vonden het raar dat mijn naam er niet bijstond en ik hield me maar stil, want ik wist namelijkwie de afzender van deze brief was,, dat was ikke zelf !
Op de envelop stond geschreven dat ze het pas op valentijnsdag open mochten maken. Maar ja, jullie kennen mama, die is harstikke nieuwsgierig en die kon natuurlijk niet wachten en die heeft de envelop zaterdag al opengemaakt. Samen met de juffrouws van het kinderdagverblijf had ik kei mijn best gedaan om iets moois te maken voor papa en mama voor valentijnsdag. De juffrouws hadden mijn voetjes in de verf gedompeld en die vervolgens op het papier gezet op een groot hart. Mijn ene voetje is niet zo duidelijk , want toen was mijn geduld een beetje op en moest ik niets meer hebben van die verf op mijn voetjes. Maar ik ben blij met het eind resultaat en papa en mama vonden het ook kei leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten