maandag 5 september 2011

Zaterdag 06-08-2011 Hoera, 1 jaar!

Zaterdag 06-08 was het dan zover, ik ben 1 jaar geworden!!!!!!!!!




Toen iedereen er was hebben taart gegeten en limonade gedronken, ik kreeg een groot stuk taart met kaarsjes erop, die moest ik uitblazen. Maar ik gooide de taart gewoon om en toen waren ze ook uit. Er waren heel veel mensen op mijn verjaardag, dat vond ik heel erg leuk. Zelfs tante Suzanne en ome Mark, want mijn neefje had al geboren moeten zijn, maar die liet nog even op zich wachten. Ook heb ik heel veel kadootjes gehad, waar ik heel leuk mee kan spelen.




































Ik zit hier in het midden met naast mij mijn buurjongentje Tom. Links van mij zitten Rick en Sharon met een toekomstig vriendinnetje (eind augustus) en daarnaast tante Karin met ook een toekomstig neefje of nichtje (eind November).










Mijn verjaardagstaart met Thomas de locomotief.




















Iedereen bedankt voor de mooie kado's.


Ryan








P.S. Wisten jullie al dat ik een broertje of zusje krijg in februari?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten