dinsdag 19 oktober 2010

Maandag 18-10-2010

Hallo, hier ga ik naar de kinderopvang voor als mijn papa en mama centjes moeten gaan verdienen. Vandaag ben ik voor het eerst naar het kinderdagverblijf geweest. Het was een wenmiddag voor mij, maar ik denk eerder dat het een wenmiddag was voor papa en mama, die moesten mij hier achterlaten. Toen we daar aankwamen moest ik van juffrouw Deborah eventjes in het wipstoeltje, maar die is niet zo fijn als thuis en dat liet ik ook maar even merken. Ik had ook wel honger dus juffrouw Deborah gaf mij meteen het flesje en toen was ik als een stuk rustiger. Mama was heel blij toen ze mij om half 5 weer mog ophalen. Vrijdag mag ik weer, ik kan niet wachten. Dan is mijn buurjongetje Tom er ook, we gaan dan lekker kattekwaad uithalen, dat hebben we al afgesproken. Doei!


2 opmerkingen:

  1. Knap dat jij nu al naar het kinderdagverblijf gaat. Gelukkig staat bij opa en oma Weller ook al een bedje voor je klaar, waar je heerlijk in kan slapen. Groetjes Opa en Oma Weller

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè Ryan! Hopelijk is juffrouw Deborah een beetje lief voor je en is ze een beetje opgewassen tegen die Benthuizen-gang ;-), heb nu al diep respect voor haar, dat wordt nog wat, haha!

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen