dinsdag 26 oktober 2010

Dinsdag 26-10-2010

Hallo allemaal, ff snel een kleine update. Afgelopen vrijdag ben ik weer naar het kinderdagverblijf geweest om te wennen. Deze keer moest ik van 9.00 tot 12.00 uur wennen. Nou ik keek mijn ogen uit, hoor. Al die andere kindjes en geluidjes, ik moest eigenlijk ook even slapen, maar daar had ik het te druk voor, dus heb ik snel even een kwartiertje mijn oogjes dichtgedaan. Er was ook zoveel te zien en te doen. Volgens Juffrouw Deborah en Nina heb ik het harstikke goed gedaan. Op 8 november mag ik voor het eerst een hele dag, dan moet mijn mama ook weer voor het eerst gaan werken. Vanmorgen ben ik ook even naar het consultatiebureau geweest om te wegen. Ik weeg nu 4550 gram, dus ik ben meer als 300 gram aangekomen in 2 weken. Ik vind dat ik wel een schouderklopje heb verdiend hiervoor. Tot de volgende blog.

2 opmerkingen:

  1. Knap hoor, dat jij het zo fijn vindt op het kinderdagverblijf. Wij kijken uit naar de eerste dag dat wij op jou mogen passen. Heel veel groetjes, Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en of, bij deze dus "knock-knock" Ryan, super!! En gaaf dat je het weer zo naar je zin hebt gehad afgelopen vrijdag!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen