maandag 8 november 2010

Zondag 07-11-2010


Hallo allemaal, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, dan moet mama weer gaan werken en ik mag dan voor het eerst naar school, nou ja kinderdagverblijf. Mama heeft 's-avonds al mijn kleertjes en spulletjes klaargelegd die papa mee moest nemen naar de Blokkendoos. Nadat ik 's-avonds met papa in bad ben geweest en de fles van mama had gekregen, hebben we nog even naar 24 op RTL7 gekeken. Dat was een spannende aflevering zeg. Zoals je op de foto ziet waren we vol aandacht aan het kijken. Ik laat jullie nog wel weten hoe mijn eerste dag was op het kinderdagverblijf. Groetjes Ryan

1 opmerking:

  1. Zo te zien vind jij -24- wel erg spannend Ryan, haha! We hebben eventueel ook 9 seizoenen CSI voor je, als je dat ook spannend vindt?

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen