dinsdag 16 november 2010

dinsdag 16-11-2010 Consultatie bureau











Vandaag ben ik weer naar het consultatie bureau geweest voor mijn prikjes.Maar eerst heb ik op de weegschaal gelegen. En ik woog 5030gram. Papa heeft er een foto van gemaakt.Ik lag daar eigenlijk wel lekker op de weegschaal en had weinig zin om eraf gehaald te worden, want ik wist wat er daarna zou komen en daar had ik dus geen zin in. Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk tegen te spartelen, maar mama heeft mij er toch af getild. Toen is eerst mijn lengte nog gemeten, 61cm en daarna heb ik mijn prikjes gekregen. Ik had er meer last van als de vorige keer, omdat de vloeistof van een van de spuitjes nogal prikte in mijn beentje. Maar de dokter heeft twee pleistertjes op mijn bovenbeentjes geplakt en dat vond ik wel interessant. Verder heb ik vandaag een rustig dagje, ik slaap heel veel. Liefs Ryan.

1 opmerking:

  1. Goed gegroeid dus in de lengte en de breedte :-), toppie!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen