maandag 15 november 2010

Maandag 15-11-2010 Drukke dag gehad

Hoi Allemaal,
Ik heb vandaag een drukke dag gehad. Het begon vanochtend al vroeg, ik werd om 04.45 wakker en riep mama en papa. Mama praatte zachtjes terug door mijn babyfoon. Ze zei dat ik nog een uurtje moest gaan slapen en dat heb ik toen maar gedaan. Klokslag 06.10 wilde ik mama en papa weer gaan roepen, maar toen kwam mama net mijn kamer binnen om mij uit bed te halen voor mijn eerste voeding. Papa heeft mij naar het kinderdagverblijf gebracht en toen we daar aankwamen was het heel druk in mijn groep de dominootjes, maar ik had daar zelf helemaal geen last van, want ik mocht meteen lekker bij de juffrouw op schoot en heb daarna nog lekker in de maxi swing geschommeld. Mama heeft mij opgehaald. Toen we thuis kwamen hebben we papa op zijn werk gebeld. Ik ben ook nog lekker in het badje geweest. Toen mama mij uit mijn badje had gehaald en mij af ging drogen vond ik het te lang duren en daarom heb ik mama maar ff onder geplast om haar te laten merken dat ze op moest schieten, we moesten er allebei hard om lachen. Maar het hielp wel, want ik had in een keer binnen 2 seconden een pamper om en ik was ook zo aangekleed. Daarna heb ik nog bij mama gedronken en ben in haar armen in slaap gevallen.
Weltrusten...Dikke kus Ryan

1 opmerking:

  1. hahaha, je laat ons iedere keer weer lachen Ryan met jouw weblog, mama onder geplast, jij durft wel hoor ;-)!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen