zaterdag 27 november 2010

Zaterdag 27-11-2010 Sinterklaasmiddag bij GVT, deel1


Hoi Hoi,
Ik heb vanmiddag sinterklaas weer gezien, deze keer bij de sinterklaas middag van papa zijn werk. Ik wist natuurlijk al wat ik kon verwachten, omdat ik vorige week ook al bij een sinterklaas middag geweest ben. Maar ik had niet verwacht dat ik zomaar bij sinterklaas op schoot mocht zitten. De mensen in de zaal vonden het een mooi gezicht, want ze riepen allemaal, oh wat lief.. Ik heb nog geprobeerd sinterklaas zijn baard eraf te trekken, maar dat ging niet. Papa moest van de zwarte pieten een liedje voor Sinterklaas zingen, maar hij deed net of hij geen stem meer had.

2 opmerkingen:

  1. Was toch wel een beetje eng Ryan, maar je kon je wel goed vasthouden aan de baard van Sinterklaas. Groetjes Opa en Oma Weller

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jammer Ryan, maaaarrrrrr de volgende keer lukt het misschien wel :-), komt vast goed!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen