zondag 21 november 2010

Zondag 21-11-2010 Sinterklaas middag bij Sony




Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven sinterklaas en een heleboel zwarte pieten gezien ! Papa en mama hadden mij meegenomen naar mama's werk voor een echte Sinterklaasmiddag. Het duurde even voordat Sinterklaas er was en van dat lange wachten werd ik wel een beetje ongeduldig. Daardoor lag ik alweer te slapen toen hij uiteindelijk binnenkwam. Maar ik was al vrij snel weer wakker en het was echt kei leuk joh !
Er waren een heleboel kindjes en we hebben met zijn allen liedjes gezongen. Toen werden alle kindjes omgeroepen en mocht iedereen een voor een zijn cadeautjes op komen halen bij sinterklaas. Mama is met mij naar sinterklaas toegelopen en ik vond die man wel een beetje raar met zijn grote witte baard, maar hij is wel heel aardig, ik heb hem zelfs een handje gegeven!Volgende week zie ik Sinterklaas weer, want dan komt hij voor een Sinterklaas middag naar papa zijn werk.

2 opmerkingen:

  1. Ryan, dan gaan wij morgen ook flink zingen voor die goede man. Flink hoor dat je helemaal niet bang was. Groetjes Opa en Oma Weller.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel een leuke tip voor volgende week dan Ryan; Trekken aan die rare witte baard, zo hard je kan, dan kan je samen met alle andere kindjes kei hard lachen!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen