zondag 14 november 2010

De afgelopen week

Hoi Hoi, Nou ik heb me een weekje wel achter de rug.
Hier volgt mijn verslag van dag tot dag
Maandag 8 november Op die dag ben ik dus voor het eerst naar het kinderdagverblijf geweest voor het echhie en ik heb het heel erg goed gedaan. Ik heb natuurlijk af en toe wel goed van me laten horen, want de juffrouws moeten natuurlijk wel leren wat ik wel en absoluut niet wil, maar dat begrepen ze al heel snel. Behalve leuk spelen, kan je er ook heel goed slapen. Toen mama mij op kwam halen, lag ik lekker te slapen, maar toen ik wakker werd en in de gaten kreeg dat mama mij vasthad, werd ik heel blij.
Dinsdag 9 november Op deze dag zijn opa en oma Weller voor het eerst op komen passen, het is een leuke dag geweest. Toen ze aankwamen lag ik nog fijn in de box te slapen, maar toen ik wakker werd hebben ze me lekker een flesje gegeven. Mama heeft ook nog gebeld om te vragen hoe het met mij ging en ik vond het fijn om haar stem te horen. 's Middags ben ik nog met opa en oma Weller gaan wandelen en zijn we nog even langs mijn overgrootomaatje geweest.
's Avonds belde opa Scheepens op. Opa en Omi Scheepens zijn teruggekomen van vakantie en hadden mij erg gemist. Terwijl mama met Opa Scheepens aan het praten was heb ik er gezellig tussendoor gekletst, want ik was blij om zijn stem weer te horen.
Woensdag 10 november 's Ochtends heeft papa voor mij gezorgd. We zijn naar Udenhout geweest naar de kippen van papa en we hebben ook Jackson en mijn paardje Charlotje nog gezien. 's Middags heeft mama op mij gepast, maar omdat ik al de hele ochtend met papa op pad ben geweest, heb ik eerst lekker liggen slapen, mama heeft mij om 13.00u in bed en om 16.00u was ik pas weer wakker.
Donderdag 11 november Vandaag was de eerste officiele oppasdag voor oma Backx.
Dat was erg gezellig, alleen jammer dat het slecht weer was, want daardoor konden we niet gaan wandelen. Toen oma Backx mij aan ging kleden wilde ze mij een spijkerbroekje met een knoopje aandoen, maar dat wilde ik niet, ik heb deze broek dan ook 3 keer uitgetrapt, toen heeft ze mij een spijker broekje aangedaan met een elastieke band en die vond ik wel fijn zitten.
Vrijdag 12 november Vandaag ben ik weer naar het kinderdag verblijf geweest. Mijn favoriete juffrouw is Deborah. Ik heb even met haar geknuffeld en daarna ben ik gaan slapen. Mijn buurjongetje Tom was er ook, hij herkende mij meteen toen hij binnenkwam.

Zoals ik hierboven beschreven heb, gaan mijn weken er nu voortaan zo'n beetje uitzien. En ik moet zeggen dat het me wel goed bevalt. Ik mis papa en mama wel soms, maar het is dan ook weer extra leuk als ze thuis komen. Mama staat iedere dag om 06.00u op om mij borstvoeding te geven en daarna knuffellen en kroelen we nog lekker, voordat ze mij weer naar bed toe brengt en daarna gaat ze dan werken. Om 17.15 is ze dan weer thuis van het werk en dan krijg ik ook weer meteen borstvoeding en dan nemen we gezellig de dag even door. Papa is er 's ochtend altijd en geeft mij dan mijn 2e voeding. En 's avonds geeft hij ook altijd mijn laatste voeding en dan knuffelen en kroelen we ook altijd.

1 opmerking:

  1. Zo zo, jij hebt het er maar druk mee Ryan, tsjonge-jonge zeg, maar gelukkig moet en mag je nog heel veel slapen, dat heb jij wel nodig als ik het zo lees :-)!
    Super fijn dat je het overal en bij alle oppassen zo naar je zin hebt joh, heb begrepen dat jij ze zelf ook allemaal goed bezig houdt, haha, groot gelijk hoor!

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen