dinsdag 10 mei 2011

Dinsdag 10-05-2011 Consultatie bureau

Vandaag ben ik weer met papa en mama naar het consultatie bureau geweest, voor mijn 9 maanden controle. Papa en mama hadden een weddenschap afgesloten over hoeveel ik zou wegen. Papa dacht tussen 6800 en 6900 gram en mama dacht tussen 7100 en 7200 gram.
Mama heeft gewonnen, want ik weeg maar liefst 7165 gram ! En dat is dus al meer als 2x mijn geboorte gewicht. En mijn lengte is 71cm,, ik wordt echt al een groot mannetje he.
Ze hebben ook nog naar mijn longetjes geluisterd en naar mijn reflexen gekeken en alles was helemaal goed. De dokter wilde ook nog in mijn mondje kijken of ik al tandjes had, maar ik weigerde om mijn mondje open te doen. Pas toen mama vroeg of de dokter even in mijn mondje mocht kijken, heb ik geluisterd. De dokter vond dat grappig en moest lachen en toen moest ik ook lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten