dinsdag 10 mei 2011

Zondag 01-05-2011 Moederdag ?

Mama had tegen papa gezegd dat ze nu ik er ben ieder jaar moederdag wil gaan vieren.
Alleen papa dacht dat het vandaag al moederdag was.
Wij zijn gisteren nog speciaal samen naar de winkel geweest om een cadeautje voor mama te kopen. Toen ik vanochtend na de eerste voeding bij papa en mama in het grote bed mocht liggen, heb ik het cadeautje aan mama gegeven. Uiteindelijk,,,, want ik had het cadeautje vast en ik vond het papier zo leuk, dat ik het in eerste instantie niet meer los wilde laten.
Mama vond het heel erg lief van ons en ze vond het helemaal niet erg dat we een week te vroeg waren. Wat mama nog niet weet is dat ze volgende week nog een cadeautje van mij krijgt, want bij het kinderdagverblijf zijn we bezig met een verassing voor onze mama's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten