zondag 19 juni 2011

Woensdag 08-06-2011 Zeehondjes











Papa en mama hadden vandaag 2 keer een verassing voor mij. Vanochtend hebben we eerst gezwommen in het subtropisch zwembad, hier op het park. Dat vond ik echt helemaal geweldig, ik kon er geen genoeg van krijgen. Helaas hebben papa en mama hier geen foto's van kunnen maken, omdat je geen camera's mee mocht nemen. 's Midddags zijn we naar Ecomare geweest, naar de zeehondjes. Mama vertelde het pas toen we in de auto zaten en jullie zien wel aan mijn gezichtje dat ik het heel erg leuk vond.Ik vond de zeehondjes wel cool, maar de zeemeeuwen die boven de basins rondvlogen, vond ik eigenlijk veel interessanter. Toen alle mensen aan het kijken waren hoe de zeehondjes gevoerd werden, was ik de enige die niet keek. Ik was op dat moment de zeemeeuwen aan het bestuderen. Papa heeft ook een foto gemaakt van mij en mama bij het basin, als jullie goed kijken, zien jullie onder op de foto een zeehondje zwemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten