zaterdag 11 juni 2011

Zaterdag 28-05-2011 Mijn eerste tandje !



Groot nieuws, mijn eerste tandje is aan het doorkomen ! Niemand heeft in de gaten dat mijn eerste tandje aan het doorkomen is, want ik heb tot nu toe helemaal nergens last van. Ik zal jullie vertellen hoe we er toch achter gekomen zijn.

Ik ben vandaag weer gezellig bij opa en omi Scheepens geweest. Mama was met Cappi aan het paardrijden en ik zat buiten met opa en omi en papa. Ik zag opa uit een glas drinken en toen wilde ik dat ook. Toen heeft opa een beetje van mijn sapje in een glas gedaan en mij daar heel voorzichtig een beetje uit laten drinken. Terwijl ik aan het drinken was hoorden we ineens heel zachtjes tik tik. Iedereen, inclusief ikzelf, keek heel verbaasd, want we wisten niet goed waar het geluid vandaan kwam. Toen we het nog een keer hoorde zei omi dat er waarschijnlijk een tandje aan het doorkomen was en dat ik daarmee tegen het glas aantikte. Wow wat voelde ik me stoer zeg, mijn 1e tandje ! We hebben gewacht met in mijn mondje kijken totdat mama klaar was met paardrijden. Papa en mama hebben toen samen gekeken en ja hoor, onderin mijn mondje komt echt het eerste tandje door. Natuurlijk hebben papa en mama daar 's avonds meteen een foto van gemaakt. Papa wijst met zijn vinger aan waar mijn tandje zit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten