zaterdag 5 maart 2011

Vrijdag 04-03-2011 Carnaval


Ik had afgelopen maandag bij de Blokkendoos een brief meegekregen waarin stond dat we op vrijdag allemaal verkleed naar het kinderdag verblijf mochten komen. Papa en mama hadden voor mij een piraten pak besteld. Ik was even bang dat het niet op tijd binnen zou komen, maar gelukkig werd het gisteren door de postbode gebracht. Ik voelde me wel heel stoer, maar ik moet er wel bij vertellen dat ik het ooglapje en de oorbel alleen maar even voor de foto aangedaan heb, want dat vond ik toch iets teveel van het goede om daar de hele dag mee rond te gaan lopen. Het was harstikke leuk, want bijna alle kindjes waren verkleed. 's Ochtend heb ik lekker mee gedaan met carnaval, maar 's middag niet, toen heb ik lekker liggen slapen.

1 opmerking:

  1. Op zoek naar Zorro.... en gevonden. Prachtig pak Ryan, dat heeft mama mooi gedaan. Groetjes Opa en Oma Weller

    BeantwoordenVerwijderen