zondag 13 maart 2011

Vrijdag 11-03-2011 beetje gespuugd

Ik heb vanochtend fijn in de box gespeeld bij de blokkendoos. Daarna heb ik mijn fruithapje op en ben ik lekker gaan slapen. Toen ik wakker werd, kreeg ik mijn flesje en tijdens het drinken moest ik al een beetje spugen en voordat ik klaar was had ik juffrouw Nina en mezelf helemaal onder gespuugd. Juffrouw Nina heeft toen mama gebeld, omdat ze zich een beetje zorgen om mij maakte. Ze zei tegen mama dat ik overgegeven had en dat ik er bleekjes uitzag. Maar ja, wat wil je,, twee mensen helemaal onderspugen, dat kost best wel wat energie.. Toen mama mij kwam halen voelde ik me al veel beter, ik lag op mijn buik in de box en ik zag mama aankomen en toen heb ik me heel hoog opgedrukt en moest ik de hele tijd lachen. Mama moest ook lachen en zei tegen juffrouw Deborah dat er waarschijnlijk iets dwarsgezeten had bij mij, maar dat ik niet ziek was, want ik had namelijk ook helemaal geen koorts. . Mama en ik zijn toen lekker een stukje gaan wandelen en ik lag natuurlijk weer te slapen toen we thuiskwamen. Vanavond heb ik gewoon lekker mijn avondeten op en was er helemaal niets meer aan de hand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten