zaterdag 19 maart 2011

Woensdag 16-03-2011

Nou heb ik toch weer een nieuwtje voor jullie, vandaag hebben Ome Mark en Tante Suzanne de 20-weken echo gehad en konden ze dus zien wat het wordt. En Tante Suzanne heeft het in mijn oortje gefluisterd wat het wordt.Ik vind het kei leuk want ik krijg een ................., leuk he. Nou heb ik ook met Tante Suzanne afgesproken dat ik niet rond ga schreeuwen wat het wordt, maar als je het wilt weten misschien vertelt ze het ook tegen jou. En nu is het alweer tijd voor een flesje, ik krijg mij laatste flesje nu al om 8 uur 's-avonds en slaap dan helemaal tot de volgende dag en wordt pas wakker als papa en mama ook al wakker zijn. Daar worden papa en mama best vrolijk van, zei papa tegen mij.
Dikke kus en welterusten, Ryan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten