zondag 6 maart 2011

Zondag 06-03-2010 Udenhout

Ik heb vandaag weer een hele gezellige dag gehad. Eerst vanmorgen lekker bij papa en mama in bed, ik heb ze laten zien dat ik al heel goed van mijn rug op mijn buik kan draaien en weer terug. Vanmiddag ben ik samen met papa en mama naar de carnavals optocht in Udenhout geweest. Ik vond het allemaal reuze interessant om te zien. Een meneer die met de optocht meeliep kwam aan papa vragen of hij zijn vrouw had gezien en toen zei papa voor de grap dat hij mama wel mocht hebben. Nou echt niet, want ik kan mama niet missen hoor. Daarna heeft papa, mama en mij naar de Schoorstraat gebracht en toen is papa, tante Hilde op gaan halen en heeft hij haar naar de Bron gebracht. Ondertussen had ik lekker een slaapie gedaan in mijn bedje en heb ik opa laten zien dat ik heel goed met mijn handjes allebei mijn voetjes vast kan pakken en dan op mijn zij kan rollen. Ondertussen heeft mama met Cappi paardgereden. Opa Scheepens heeft mij aan het einde van de middag eten gegeven, een lekker andijvie stamppotje met rundvlees.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten