dinsdag 24 augustus 2010

Dinsdag 24-08-2010

Hier ben ik weer, ik was en had gisteren bezoek dus had ik geen tijd meer om mijn weblog bij te werken vandaar dat ik het vandaag maar doe voor 2 dagen.
Gisteren zijn we bij opa Carel en oma Ans geweest om te eten, nou ja papa en mama dan, ik kreeg het kant-en-klaar-menu van mama. Na het eten nog snel even op de foto met opa en oma en daarna snel naar huis, want tante Karin en ome Rob kwamen op de koffie. Natuurlijk wilde ik ook even op schoot bij mijn tante (dan kunnen ze vast een beetje oefenen met vasthouden, de rest moeten ze maar aan papa en mama vragen).
Vandaag moesten we van die meneer van het consultatiebureau weer terugkomen, want hij dacht dat ik niet genoeg aankwam. Maar ik woog nu alweer 3380 gram en was dus 80 gram aangekomen. (Ik had ze gefopt de vorige keer, ik had net mijn luier volgemaakt en neem maar van mij aan dat scheelt een hoop :) !!!)



3 opmerkingen:

  1. Goed nieuws jongens! Super die kant-en-klaar-maaltijden van mama dus, daar kan daily-chef vast niet tegen op :-)!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja, Oud bruin bier is zo slecht nog niet....
    Groetjes Oma Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk Ryan, hier ben ik dan. Om zo'n stukje naar jou te schrijven is voor mij nogal moeilijk!
    Maar ik heb elke dag jouw opmerkingen gevolgd en ik vind jou al een geweldig kereltje. Laat ze maar allemaal kletsen over dat groter groeien, want voor je het weet ben je een hele grote vent.
    Tot volgende week! Durf je toch wel met de lift?

    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen