vrijdag 27 augustus 2010

Vrijdag 27-08-2010

Vandaag ben ik al druk bezig geweest, vanmorgen ben ik eerst lekker even in bad geweest, dat vind ik best wel plezierig. Ik moest vandaag weer naar die meneer van het consultatiebureau om gewogen te worden. De weegschaal gaf aan dat ik nu 3430 gram weeg, dus ik ben nu 130 gram aangkomen in 1 week. Die meneer zeurde dat ik nog niet op mijn geboorte gewicht was, nou zei ik:"Dan doe ik er toch 3,5 week over in plaats van 3 weken, tijd zat." Dat vond hij ook goed omdat ik goed eet, slaap, tevreden ben en goed reageer.
Daarna ben ik met papa en mama naar de Albert Heijn gereden in mijn kinderwagen. HAMSTEREN!!!! De luiers zijn in de aanbieding, goed nieuws voor papa en mama.
Weer thuis aangekomen lag er een brief van de rechtbank voor papa en daar stond in: Hierbij deel ik u mede dat op uw verzoek in het gezagsregister bij deze rechtbank overeenkomstig artikel 1:252 van het Burgelijk Wetboek is aangetekend dat u gezamelijk het gezag uitoefent over uw kind. Dus papa mag nu ook de baas spelen over mij.
En nu ben ik moe en ga nog even lekker slapen totdat ik weer wil eten.

1 opmerking:

  1. Hartstikke goed! 130gr. in 1 week, nu mag 't nog he ;-)!
    Leuk dat je zoveel hebt gedaan en meegemaakt vandaag! En voor papa en mama natuurlijk 'n gefeliciteerd, kbedoel, tis nu officieel he :-)!

    liefs tante Hilde en oom Paul XX

    BeantwoordenVerwijderen