vrijdag 20 augustus 2010

Vrijdag 20-08-2010

Vanmorgen zijn wij naar het vrije inloopuur geweest van het consultatiebureau. Papa en mama wilde weten of ik al was aangekomen. Ik in mijn nakie op de weegschaal en die gaf aan dat ik nog precies 3300 gram woog. Ik was dus niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Volgens die meneer daar die daar werkt was dit niet erg, maar vroeg wel of ik volgende week dinsdag terug wilde komen. Als ik niet aankom krijg ik lekker wat extra bij mijn borstvoeding, yammy.
Na mijn middagdutje zijn we lekker gaan wandelen in het wandelbos, na een stukje te hebben gelopen in het zonnetje hebben we nog een verrassingsbezoek gedaan aan opa Carel en oma Ans, want die wonen daar bij het bos.
En nu ga ik slapen, want het was weer een drukke dag.
Dikke knuffel, Ryan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten