dinsdag 31 augustus 2010

Dinsdag 31-08-2010

Hallo, daar ben ik weer. Ik wil jullie even laten zien dat ik mezelf al helemaal zelfstandig kan omdraaien als ik op mijn buik lig. Ik heb even moeten oefenen, maar vanmorgen lukte het me in een keer en dat is niet niks hoor!! Want ik ben pas 3 1/2 week oud!! Papa moest van mij gisteren naar een grotere auto gaan kijken, want als ik On Tour ga dan neem ik veel spulletjes mee. Maar de zoektocht was nog niet succesvol, daarom ga ik zelf maar even surfen op het web. Vandaag ben ik weer op het consultatiebureau geweest en ik weeg nu maarliefst 3475 gram en ben 55 centimeter lang.

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan Ryan, zoveel energie om jezelf om te draaien en dan toch goed aangekomen. Prima gedaan. Groetjes Opa Carel en Oma Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie Ryan, haha you go man!
    Kweet trouwens nog 'n leuke 3-deurs Lexus sedan voor je te staan ;-)....

    XX

    BeantwoordenVerwijderen