donderdag 2 september 2010

Donderdag 02-09-2010

Na een goeie testrit hebben ik, papa en mama besloten om een nieuwe auto te kopen, het is wederom een Golf geworden. Maar nu een met extra grote kofferbak, zodat ik nu al mijn spulletjes mee kan nemen. En ik heb een hoop spullen om mee te nemen als ik on tour ga: een kinderwagen voor als ik moe word, autostoeltje, speelgoed, mijn shetlander Charlotje (pony), een hoop kleertjes en luiers en misschien nog wat spullen van papa en mama. Hopelijk kunnen we hem volgende week zaterdag ophalen. Maar wel goed je schoenen afkloppen als je instapt, want het is er een met lichte bekleding en anders kan papa heel boos worden (die moet hem schoonmaken!!!).

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ryan, mooie bak hoor!
    Enne ben mar nie bang nie, papa+mama zijn reeds bekend bij de Tilburgse-car-cleaning-bedrijven ;-)!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest, zoveel ruimte voor jou in de auto. Zorg wel dat papa en mama er nog bijpassen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen