zondag 26 september 2010

Zaterdag 25-09-2010

Vandaag zijn opa Carel en oma Ans langs geweest, ze waren maar liefst 2 weken op vakantie geweest. Ze hadden een kadootje meegenomen, Pip (van Woezel en Pip) voor in de Maxi Cosi. Na het avondeten ben ik lekker met papa in het grote bad geweest, daar zit veel water in. Ook had papa discolampjes in bad aangezet. Ik zag meteen dat het LED-jes waren, ja ik heb er nu al verstand van, want papa heeft het over niets anders. En papa heeft gisteren ook LED-jes bij opa Carel in de auto gemaakt. En papa heeft het ook steeds over een groot feest in december waarbij hij heel veel LED-lampjes gaat ophangen in een boom, ik ben benieuwd... Ik vond het zo leuk in het grote bad dat papa mij beloofd heeft dat ik met papa op babyzwemmen ga zodra ik mijn prikjes heb gehad. Ik heb er nu al zin in....... BOMMETJE!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten