maandag 13 september 2010

Zaterdag 11-09-2010 & Zondag 12-09-2010

Hallo allemaal, daar ben ik weer. Het heeft even geduurt voor ik weer iets op de weblog blogde, maar ja druk druk druk........ Al ben ik nog zo klein, ik heb het best wel druk op een dag hoor!!! Minimaal 6 to 8 keer eten, in bad gaan, mijn kleren onderspugen, mijn papa en mama uit hun slaap halen en zelf gaan slapen als ze wakker zijn. Hier rechts sta ik op de foto met tante Hilde, we waren zaterdagavond even met onze nieuwe auto naar Capelle a/d Ijssel gereden voor een bakkie. Ook kreeg ik mijn flesje van tante Hilde, ze was bang dat ik haar haar zou onderspugen als ik aan het uitbuiken was op haar schouder, maar ja ik had al een boertje gelaten, volgende keer beter.
Op het filmpje lig ik in bed met Pip, van Woesel & Pip, daar ben ik helemaal fan van. Kei gaaf.
Dinsdag moet ik weer naar het consultatiebureau, kijken wat ze nu weer voor tips hebben. Als het slecht weer is gaan we met mama's auto, die heeft een speciaal spiegeltje voor mij opgehangen, zodat we naar elkaar kunnen kijken. En nu ga ik slapen want we moeten morgen weer vroeg op. Tot de volgende blog.


Als je goed luistert hoor je het deuntje van Woesel & Pip.

2 opmerkingen:

  1. He die RYAN,

    Ja, je bent een druk baasje.
    Wij (joost en rob) stonden gisteren nog ff op de stoep.
    Maar je was met mama op pad.
    Wij wilde ff kijken hoe je gegroeid was in de laatste 3wkn.
    Wij gaan het snel nog eens proberen.

    greetz ARJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vonden het kei leuk Ryan, dat je afgelopen zaterdag voor 't eerst bij ons in Capelle was!! Hopelijk tot snel!

    Dikke kus oom Paul en tante Hilde

    BeantwoordenVerwijderen