zondag 26 september 2010

Zondag 26-09-2010

Vanmorgen heb ik eerst even lekker uitgeslapen, om half 10 heb ik van papa mijn ontbijt gehad. Mama bleef nog ff boven, omdat ze uit wou slapen, maar dat duurde niet lang, want ik kan heel errug hard roepen als ik wil dat ze naar beneden komt, haha..
Vanmiddag zijn we bij tante Suzanne en Ome Mark langsgeweest in Berkel Enschot. Ik heb gezellig bij tante Suzanne op schoot gezeten en zij heeft me lekker over mijn buik gekieteld. Toen ik honger kreeg ben ik met mama ff naar boven gegaan, mama heeft mij toen gevoed op de slaapkamer van tante Suzanne en ome Mark. De tv stond aan, dat vond ik wel lekker relaxed.
Daarna zijn we nog naar Udenhout geweest, terwijl papa met zijn kippen bezig was, ben ik met mama en Jackson een stukje gaan wandelen. We zijn ook nog bij mijn pony Charlotje geweest.
Charlotje hinnikt altijd als ik naar haar kom kijken, lief he.. Daarna is mama Cappi gaan verzorgen en heeft opa Scheepens mij mee naar de herberg genomen. Ik ga met Opa Scheepens ook heel vaak paardjes kijken als ik in Udenhout ben. Maar ik moet zeggen dat ik mijn Charlotje toch wel de allermooiste en allerliefste vindt !! (en Cappi natuurlijk ook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten