zondag 5 september 2010

Zondag 05-09-2010













He he, ome Paul en tante Hilde zijn eindelijk terug van hun vakantie in Zwitserland, wat waren dat 3 lange weken(ik had ze wel een klein beetje gemist). Ze hadden ook cadeautjes voor mij meegenomen. Joepie!! Ik heb een houten treintje gehad met mijn naam en een handig slabber-tut/houder. Na al het bezoek ben ik lekker onder de douche gegaan met mama, want wij moesten nog naar de verjaardagen van ome Thomas en tante Margriet en Glenn. De volgende ochtend heb ik met papa de musical van Woesel en Pip gekeken, ik was nog een beetje moe na die gezellige verjaardag. We waren schijnbaar pas om 1.00 uur thuis, maar daar kan ik me niets van herinneren, ik lag ineens in mijn eigen bedje. Borreltje te veel op, denk ik.

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je de cadeautjes zo leuk vond Ryan, super! Vond het ook hartstikke leuk om je ff op schoot te hebben, want wat ben je toch 'n schatje! Wij hadden jou ook gemist die 3 wkn, dus waren kei blij je weer te zien!

    Liefs tante Hilde en oom Paul XX

    BeantwoordenVerwijderen