dinsdag 21 september 2010

Zondag 19-09-2010


Mannenmiddag

Zondagmiddag wilde mama even naar Cappi toe (haar paard), toen moest ik op papa passen. Ik stelde voor aan papa om eens een lekker stuk te gaan wandelen. Nou die vond dat een goed idee, want het was toch mooi weer. Wij lekker lopen, (telefoon van mama, ff checken), langs het kanaal, door straten richting het winkelcentrum, want we hoorde een omroeper. Onderweg nog even op de foto in het Reeshofpark langs het water. Bij het winkelcentrum werd een wedstrijd gehouden met lopen en fietsen. En ja hoor mama belde alweer..... Na toch wel een 1.5 uur lekker gelopen te hebben, kwamen we weer thuis waar ik van papa de fles kreeg die mama al had afgekolfd, yammy. En toen kwam mama alweer thuis, ze kon me toch niet zo lang missen (en ik haar ook niet).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten