zondag 26 september 2010

Vrijdag 24-09-2010



Nou, vrijdagochtend was het weer zo ver, ik moest weer naar het consultatiebureau om gewogen te worden. Het was allemaal goed en was 170 gram aangekomen. Ik weeg nu bijna 4 kilo op 25 gram na. Die mevrouw daar had nu ook eindelijk een handdoek in de weegschaal gelegd, zodat ik een beetje zacht lag. Toen ik weer thuis was, kwamen ome Paul en tante Hilde langs, die waren in de buurt. Papa was net bezig om het kado van Oma Backx en tante Karin en ome Rob in elkaar te zetten, een Tripp Trapp stoel. Ome Paul heeft papa even meegeholpen, want het was nog een hele puzzel. Maar hij zit in elkaar, stoer he! Dank je wel Oma Backx, tante Karin en ome Rob, ik ben er erg blij mee!! (En Ome Paul natuurlijk voor het in elkaar zetten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten