donderdag 19 augustus 2010

Donderdag 19-08-2010

Ik wilde vandaag uit bed gehaald worden, maar dat duurde me wat te lang, was maar alvast onder de deken vandaan gekropen en was lekker dwars gaan liggen boven in mijn ledikantje en had mijn broek ook maar alvast uitgetrapt. Papa en Mama hebben hier helaas geen foto van, ze stonden perplex van mijn actie, maar moesten wel errug hard lachen. Papa nam mij mee naar beneden en ik gaf aan dat ik wel alleen in de bank kon zitten, mama heeft toen snel een foto gemaakt. Morgen ga ik naar het consultatiebureau om weer eens gewogen te worden, maar ja aan mijn bolle wangetjes is wel te zien dat ik ben aangekomen.


1 opmerking:

  1. Hahahaha, wat een kereltje he, 'n echte dondersteen :-)! Leuk om te lezen weer!

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen