maandag 17 januari 2011

Maandag 17-01-2011 Dagje Thuis

Papa en mama vonden het beter dat ik vandaag niet naar het kinderdagverblijf zou gaan en daarom heeft oma Backx op mij gepast. En dat was weer reuze gezellig. We hebben weer een heel stuk gelopen en dan kijk ik altijd mijn ogen uit, dan heb ik het veel te druk met kijken en gewoon geen tijd om te slapen. Daarom was ik ook heel erg moe toen we thuiskwamen en toen heeft oma Backx mij meteen in bedje gelegd. Om 17.00u heeft oma mij er weer uitgehaald en toen lag ik net lekker tegen oma aan beneden en toen hoorde ik toch in een keer een kabaal.
Ik keek naar het raam en daar stond mama tegen het raam aan te tikken en te zwaaien... Dat zag er wel grappig uit. Een paar uur later kwam deed papa precies hetzelfde toen hij thuiskwam, maar toen moest ik wel ff goed kijken, want papa had eerst zijn muts en dat vond ik niet zo leuk.

1 opmerking: