zaterdag 15 januari 2011

Maandag 27-12-2010 Juffrouw Peggy voor de gek gehouden

Vandaag was het weer erg gezellig bij de Blokkendoos. Ik heb de juffrouw lekker voor de gek gehouden. Ze had mij in de box gelegd en ik lag lekker met de babygym te spelen, maar toen bedacht ik me dat ik zin had in mijn fruithapje, dus toen begon ik een beetje te mopperen om te kijken of ze begreep wat ik bedoelde en dat ging goed, want ik kreeg het meteen.
En daarna mijn flesje, ik was helemaal voldaan.
Ik had een poepie in mijn pampertje gedaan en juffrouw Debbie dacht dat ik al klaar was, want ze ging mij al verschonen. Nou dan kent ze mij nog niet, want ik laat zelf wel weten wanneer ik klaar ben met een poepie doen, want dat begin ik altijd te lachen. Maar ja, mijn pampertje werd dus al uitgedaan, terwijl ik nog niet klaar was en toen besloot ik om maar gewoon lekker verder te gaan met mijn poepie doen en daar moest de juffrouw erg om lachen.

1 opmerking:

  1. Hahaha, deugniet! Maar je hebt eigenlijk wel gelijk hoor, ze gewoon laten merken dat je er bent :-)!

    BeantwoordenVerwijderen