zaterdag 15 januari 2011

Zaterdag 25-12-2010 Eerste Kerstdag


Vanochtend zijn we eerst bij Opa en Oma Scheepens geweest. Ik had een cadeautje aan Opa gegeven, een hele mooie vergrote foto van mij en mama, waarvan ik wist dat hij die heel mooi vond. Vanmiddag zijn we naar Opa en Oma Weller geweest. We hebben daar gezellig gegeten en ik heb boven in mijn bedje geslapen. Jackson was ook mee geweest. Op een gegeven moment was mama met Jackson wandelen en toen heeft tante Suzanne mij een flesje gegeven. Ik had een leuk cadeautje gehad. Op de foto kijk ik een beetje verrast, want er zit namelijk een belletje in de bol die rinkelt als je het op en neer beweeg. Ik heb Opa en Oma Weller ook een cadeautje gegeven, namelijk twee mooie foto's van mijzelf en dat vonden ze harstikke leuk.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww wat word je toch lekker verwend door papa's familie! En wat zullen opa en oma Weller blij zijn geweest met jouw mooie foto's! Leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En opa Scheepens was ook al zo blij met de foto van jou en mama hoorde ik! Hartstikke lief van jou joh!

    BeantwoordenVerwijderen