zaterdag 15 januari 2011

Zaterdag 15-01-2011 Bijna geen koorts meer

Toen mama mij vanochtend temperatuurde was mijn koorts al een stuk minder en toen ze het daarna nog een keer deed, was de koorts alweer bijna weg. Maar papa, mama en ik hebben afgesproken dat ik het de komende dagen nog wel lekker rustig aan blijf doen. Ik ben een beetje verkouden geweest en mama is nog steeds een beetje verkouden, maar ik denk ook dat er binnenkort een tandje door gaat komen.
Ik heb vandaag weer lekker een fruithapje op. Mama had verse peer door de blender gehaald en die was heerlijk. Ik heb een nieuwe plastic slabber, zodat ik minder knoei met mijn fruit en groente hapjes, maar die had mama niet helemaal goed vastgemaakt en dat zag ze pas toen we al klaar waren, dus toen moest ik een nieuw rompertje en een nieuw shirtje aan. Nou ja eigenlijk moest ik twee nieuwe rompertjes aan, want toen mama mij voor de eerste keer een nieuw rompertje aangegeven had, moest ik een boertje laten en toen kwam er per ongeluk een klein spuugje mee. Mama en ik moesten er alletwee om lachen.

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben je alweer een beetje beter!! Doe het inderdaad nog maar lekker 'n paar daagjes rustig aan, en als je net zo goed blijft eten en drinken als nu, dan ben je vast snel weer helemaal de ouwe! Beterschap (ook voor mama)!!

    BeantwoordenVerwijderen