zaterdag 15 januari 2011

Vrijdag 31-12-2010 Oudjaarsdag !

Papa en mama vonden mij heel stoer, want ik ben helemaal niet bang van vuurwerk ! Omstreeks 23.15 hadden ze mij uit bed gehaald en heb ik lekker gegeten, daarna hebben we gezellig met zijn drietjes naar het vuurwerk gekeken buiten en op de televisie. Buiten was er niet zo heel veel te zien, want het was kei mistig. Om 01.30u lag ik weer in mijn bedje en toen werd er nog wel een beetje vuurwerk afgestoken, met best harde knallen. Maar daar heb ik helemaal geen last van gehad, want mama had mijn muziekje aangezet en toen ben ik lekker in slaap gevallen. Happy New Year !!

1 opmerking:

  1. Happy New Year Ryan!! En wat ben je toch een stoer knaapje! Goed hoor dat je helemaal niet bang was van al die knallen!!

    BeantwoordenVerwijderen