maandag 17 januari 2011

Zondag 16-01-2011 tante Hilde jarig


Tante Hilde was vandaag jarig, hoera hoera. Ik mocht van papa en mama alleen niet naar Capelle aan de Yssel, omdat ik de afgelopen dagen een beetje koorts gehad heeft. Daarom is mama alleen geweest met opa Scheepens en oma Backx.
En papa en ik zijn lekker thuisgebleven. We hadden mama beloofd dat we zouden gaan wandelen, maar toen mama weg was had papa zijn guitar hero gepakt en toen mocht ik ook even spelen. Maar ik vond mijn boekje van Woezel en Pip eigenlijk veel interessanter, hi hi.

1 opmerking:

  1. Jammer dat je er niet bij was Ryan, maar dat snapten we wel hoor! Je haalt het gewoon op de volgende verjaardag maar in, komt vast goed! En zo te zien aan deze foto heb je je niet verveeld gisteren ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen