zaterdag 15 januari 2011

Vrijdag 14-01-2011 Een beetje koorts

Voor het eerst in mijn leventje heb ik last van koorts. Papa had mij vanochtend naar het kinderdagverblijf gebracht, want toen had ik nergens last van, maar in de loop van de dag begon ik het steeds warmer te krijgen. Juffrouw Deborah heeft toen naar mama gebeld en overlegd en toen is papa mij al vroeg in de middag op komen halen. Eenmaal thuis was ik blij dat ik in mijn bedje lag, maar mijn koorts steeg wel. Mama heeft mij regelmatig uit bed gehaald en voeding gegeven, zodat ik niet uit kan drogen. En ze heeft ook mijn temperatuur heel goed in de gaten gehouden. Als ik dan beneden was mocht ik lekker tegen mama's schouder aanliggen en dat vond ik heel erg fijn, ik zou het liefst uren zo blijven liggen.

1 opmerking:

  1. Ahhhh dat is niet zo fijn he Ryan als je koorts hebt :-(....Maar je kan nu wel gezellig samen met mama uitzieken, dat scheelt toch weer!

    BeantwoordenVerwijderen