zaterdag 15 januari 2011

Zondag 26-12-2010 Tweede Kerstdag


Toen ik gisterenavond thuiskwam was ik heel erg moe, mama had mij nog een voeding gegeven, maar voordat ik de laatste slok ophad, sliep ik al.
Daarom heb ik deze ochtend eerst lekker uitgeslapen. Daarna zijn we naar ome Paul en tante Hilde geweest in Capelle a/d Yssel en daar hebben we gezellig tweede kerstdag gevierd. Daar mocht ik voor het eerst in mijn nieuwe campingbedje slapen, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er meer aan moest wennen als dat ik zelf dacht. Gelukkig lagen mijn lievelingsknuffeltjes Glowie en Rafje bij mij, maar ik heb papa en mama wel 25keer de trap op en af laten lopen, voordat ik sliep.

1 opmerking:

  1. Geeft niks Ryan, dat hoort er allemaal bij toch! Wij vonden het natuurlijk kei gezellig dat je er weer was, dat doen we snel nog een keertje, afgesproken?
    Papa was volgens mij sneller gewend aan jouw nieuwe bedje trouwens, haha, dat ging bijna 30x zo snel als bij je vorige bedje dat inpakken :-)!

    BeantwoordenVerwijderen