zaterdag 15 januari 2011

Vrijdag 24-12-2010 Kerstavond bij oma Backx

Vanavond hebben we bij oma Backx gegeten. Ik heb lekker mijn flesje gekregen en daarna hebben papa en mama mij in mijn bedje gelegd boven bij oma. Mama had wel 3 tassen met spulletjes bij voor mij, dus ik dacht dat het niet zo veel zou uitmaken als ik dan mijn pyamaatje en rompertje onder zou spugen. Maar wat bleek... was mama toch mijn schone rompertjes vergeten ! Ik balen, want ja als ik dat van te voren geweten had...maar gelukkig had mama mijn rompertje even op de verwarming gelegd en toen was het al snel weer droog. Ik had Oma twee hele mooie foto's van mijzelf gegeven als cadeautje en ze was er heel erg blij mee.

1 opmerking:

  1. Haha, ja het lijkt steeds op een hele volksverhuizing Ryan als je ergens mee naar toe genomen wordt. Maar dat is niet erg, das alleen maar mooi!
    En nou en of dat oma blij was met die mooie foto's van jou! Je staat (zoals wrs overal) mooi vooraan op haar fotokast hoor!

    BeantwoordenVerwijderen