dinsdag 14 december 2010

Dinsdag 14-12-2010 Consultatie Bureau


Ik ben vandaag weer bij het consultatiebureau geweest. Ik weeg al 5605 gram en ben inmiddels al 63cm lang! Papa heeft een mooie foto van mij gemaakt toen ik op de weegschaal lag. De dokter heeft mij ook weer twee prikjes gegeven en ik had er weer bijna geen last van. Ja ik moest wel heel even huilen, maar dat was niet van de prikjes hoor, dat kwam gewoon omdat ik moe was... het gaat nu zo goed dat ik 8 februari volgend jaar pas weer terug hoef te komen.
Mama had aan de dokter gevraagd hoe goed ik al kon zien en toen zei de dokter dat ik alle mooie vrouwen al heel goed kon waarnemen.
En dat klopt ook, want meteen daarna kwam ik er op het consultatiebureau al een tegen.. Ik had sjans met een lief meisje van 2 jaar die tegen haar moeder zei dat ik zulke mooie grote ogen had.

1 opmerking: