dinsdag 21 december 2010

Maandag 20-12-2010 Brabbeldagje

Ik had vanochtend na de borstvoeding al heel gezellig met mama zitten brabbelen en ik bedacht me dat ik dat op het kinderdagverblijf ook best wel eens een keer kon gaan doen.
Dus toen juffrouw Janneke met mij aan het spelen was in de wipstoel heb ik lekker zitten brabbelen en dat vonden ze toch leuk ! Ze hebben het ook in mijn oppasboek opgeschreven en meteen tegen mama verteld. Mama was vandaag iets later om mij op te halen als anders, maar dat kwam door het weer. Ik vond het ook helemaal niet erg, want ik wist ervan. Mama had het namelijk vanochtend al aan juffrouw Nina doorgegeven en die had het weer aan mij verteld.
Ik was nog lekker aan het schommelen in de maxi swing toen mama mij rond 18.00u kwam halen en ik had het reuze naar mijn zin, want ik had veel aandacht van de leidsters en er waren ook nog andere kindjes die op hun papa en mama aan het wachten waren.
Ik zat lekker te lachen en dat vond mama heel leuk om te zien zei ze.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je het daar zo naar je zin hebt joh met al die juffen! En dat je nog maar veel gaat brabbelen, dat vindt iedereen alleen maar heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen