dinsdag 21 december 2010

Zondag 19-12-2010 Wandelen in de sneeuw



Vannacht was er heel veel sneeuw gevallen en daarom zijn we met zijn allen gezellig in de sneeuw gaan wandelen vandaag. Met zijn allen is ikke, papa, mama en Jackson. Ik keek mijn ogen uit, want alles was wit ! Ik heb het helemaal niet koud gehad, want ik lag lekker ingestopt in mijn wandelwagen. Papa en mama moesten af en toe wel hard duwen om de kinderwagen door de sneeuw te krijgen en dat vond ik wel grappig, hihi. Jackson vond de sneeuw ook heel leuk, want hij ging er de hele tijd in rollen. Wisten jullie trouwens dat Jackson mijn waakhond is... hij let heel goed op dat er met mij niets kan gebeuren en hij loopt de hele tijd in de buurt van de kinderwagen. Als er andere mensen aankomen dan gaat hij voor de kinderwagen staan



1 opmerking:

  1. Gaaf he Ryan die sneeuw! En wat 'n lief maatje heb je toch aan die Jackson!

    BeantwoordenVerwijderen