zondag 12 december 2010

Donderdag 09-12-2010 Mama avondje uit

Als mijn dag indeling anders als normaal verloopt, vertellen mama en/of papa dat altijd ruim van tevoren. Als ik weet wat er komen gaat dan heb ik er namelijk helemaal geen problemen mee. Toen ik vanmorgen bij mama aan het drinken was, vertelde ze me dat ze vanavond uit gaat en dat oma Backx op mij blijft passen, totdat papa thuis is van zijn werk.
Mama vertelde dat ze vanmiddag extra vroeg van haar werk naar huis zal komen, zodat ik eerst nog lekker bij mama kan drinken voordat ze uitgaat. Ik was dan ook helemaal niet verbaasd toen mama om 16.30u al langs mijn bedje stond. Ik was wel een beetje onrustig toen mama daarna aan het douchen was, want tja mama staat altijd zo lang onder de douche en ik was bang dat ze te laat zou zijn. Mama had mij beloofd dat ze weer thuis zou zijn voor mijn laatste voeding en dat was ze ook. Papa en mama stonden toen samen bij mijn bedje en dat vond ik erg gezellig zo met zijn drietjes.

1 opmerking:

  1. Dat is zeker gezellig Ryan! Lekker van genieten dus, je hebt groot gelijk hoor!

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen