dinsdag 21 december 2010

Vrijdag 17-12-2010 Kinderdag verblijf


Ik had vanochtend bij mama al heel veel borstvoeding gedronken, maar daarna had ik om 09.30u weer honger. Toen heb ik meteen mijn flesje gekregen. En wat denk je, om 12.00u had ik alweer honger.. Daarom had ik van juffrouw Deborah eerst een fruithapje gehad, maar dat had ik zo op en toen wilde ik daarna meteen weer mijn flesje. En toen ik dat op had, was het goed, en ben ik lekker gaan spelen.
Mama heeft nog een foto van mij en juffrouw Deborah gemaakt. Op deze foto kijk ik niet helemaal blij, want ik was het er niet helemaal mee eens . Ik had net lekker bij mama op schoot gezeten en toen moest ik weer bij juffrouw Deborah op schoot voor de foto.

1 opmerking:

  1. Van wie zou je dat hebben die eetlust? Wij denken van zowel papa als mama hoor :-)!

    BeantwoordenVerwijderen