zaterdag 4 december 2010

Zondag 28-11-2010 Ryan on Tour

Vandaag heb ik een hele drukke dag gehad. Eerst met papa en mama naar de 6e verjaardag van Rico en daarna zijn we naar Capelle a/d Yssel gereden, naar Tante Hilde en ome Paul.
Papa en mama moesten naar de afscheidsborrel van Boudewijn, want die gaat emigreren naar Bolivia
Dat was in Ridderkerk,, ik ben lekker bij tante Hilde en ome Paul gebleven.
En het was erg leuk. Ik heb gespeeld op het speelkleed van Woezel en Pip en ik heb samen met ome Paul naar de Disney film Bambi gekeken.
En natuulijk heb ik ook nog geslapen, maar niet zo heel lang, want er was zoveel te beleven.
Toen we weer naar huis reden, heb ik ook in de auto bijna niet geslapen,, al die lichtjes in het donker op de snelweg vond ik reuze interessant.

1 opmerking:

  1. Wij vonden het ook super dat je bij ons was Ryan!!! Oja, enne ome Paul heeft voor jou EN papa alllllllle filmpjes van de Thomas-trein op dvd gezet :-)!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen