zaterdag 4 december 2010

Maandag 29-11-2010 Slaapkoppie

De juffrouws op het kinderdagverblijf hebben in mijn oppasboek geschreven dat ze wel konden merken dat ik een druk weekend heb gehad.
Ze hebben mij vanmorgen mijn flesje gegeven en daarna hebben ze mij tot 13.40 u 's middags niet meer gezien, ik heb al die tijd geslapen.
Daarna heb ik weer een flesje gehad en toen ben ik weer gaan slapen.
Bij mijn groep de dominootjes hebben ze een mooie slaapkamer met hele fijne bedjes en er draait ook altijd een muziekje. Daarom vond ik het ook helemaal niet erg om zoveel te slapen vandaag.
Spelen met de juffrouws en de andere kindjes doe ik vrijdag wel weer.

1 opmerking:

  1. Je hebt groot gelijk Ryan, als wij dat zouden kunnen zouden we het zeer zeker ook doen op zo'n maandag, heerrrrrlijkkkk toch?!!!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen