zondag 12 december 2010

Zondag 12-12-2010 Nico en Rowenta op bezoek


Vandaag zijn Nico en Rowenta langsgeweest en dat was heel gezellig. Toen ik wakker werd heeft mama mij mee naar beneden genomen en ik moest meteen lachen toen ik ze zag. Maar toen ik in de gaten kreeg dat ik niet meteen mijn flesje kreeg, sloeg mijn stemming meteen om. Mijn flesje was dus nog niet warm en mama had bedacht dat ze mij wel ff snel kon aankleden voordat ik mijn flesje zou krijgen, maar daar was ik het dus echt niet mee eens. Ik heb zoveel tegengesparteld als ik kon en ik heb heel hard gehuild. Maar zonder tranen, want dat doe ik wel eens vaker als ik mijn zin niet meteen krijg. Ik werd pas weer rustig toen ik de speen van het flesje in mijn mondje voelde. Daarna was het weer heel gezellig en mocht ik ook nog even bij Rowenta op schoot.

1 opmerking:

  1. Jij weet ook iedereen voor je te winnen en naar je handje te zetten he, haha, deugnietje!

    Liefs ons Xx

    BeantwoordenVerwijderen