zaterdag 4 december 2010

Woensdag 01-12-2010 Kerstshow

Vandaag ben ik met papa naar de kerstshow geweest bij tuincentrum Coppelmans. En dat was kei leuk, al die lichtjes en verschillende muziek, ik keek mijn ogen uit, net als papa. Papa heeft nog een paar laatste dingen voor kerst gekocht en als sinterklaasje weer naar Spanje is dan gaat hij ons hele huis versieren voor kerst , ik kan niet wachten! Volgend jaar, als ik wat groter ben, krijg ik een eigen kerstboom op mijn kamer.
Papa heeft vandaag ook nog een hele mooie foto van mij gemaakt, terwijl ik thuis in mijn bedje naar mijn gloeipop lig te kijken. Papa en mama zetten die altijd aan als ik moet gaan slapen en dat gaat ze een muziekje spelen en gaat haar gezichtje licht geven en daar wordt ik altijd heel erg rustig van.

1 opmerking:

  1. Nou dat wordt nog wat als papa je nu al meeneemt naar de kerstshows bij de tuincentra, haha! Maar hij kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, want hij kan inderdaad wel wat hulp gebruiken iedere december. Want hij is me toch fanatiek die vader van jou, met de jaarlijkse kerstversieringen! En het is ieder jaar weer even mooi en sfeervol en bovendien komen er ieder jaar weer meer lichtjes bij :-)!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen