dinsdag 21 december 2010

Donderdag 16-12-2010 Papa jarig !

Mama had beloofd dat we na de borstvoeding naar de slaapkamer van papa en mama zouden gaan om voor papa zijn verjaardag te zingen en daarna zou ik nog eventjes lekker in het grote bed mogen liggen. Ik heb daarom extra snel gedronken, zodat we vlug naar papa toe konden.
We hebben lang zal hij leven gezongen en daarna mocht ik bij papa liggen, terwijl mama zich aan het aankleden was. Alleen was papa nog heel slaperig omdat hij tot heel laat gewerkt had, terwijl ik juist heel erg actief was. Ik was gezellig tegen papa aan het brabbelen, maar zijn ogen vielen de hele tijd dicht. Toen heb ik papa een paar keer zachtjes een tik in zijn gezicht gegeven, ik moest daar heel hard om lachen en mama ook.
Mama heeft me daarna weer lekker in mijn eigen bedje gelegd en toen sliep ik weer zo.

1 opmerking:

  1. Zo hoort het Ryan, papa en mama gewoon lekker wakker maken en houden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen