zaterdag 4 december 2010

Dinsdag 30-11-2010 Waar is mama ?

Vandaag hebben opa en oma Weller weer opgepast. Ze waren er om 13.00u
We hebben lekker gespeeld en liedjes gezongen.
Toen mama thuis kwam van haar werk lag ik te slapen. Mama is meteen naar boven gegaan om mij een knuffel te geven, maar daar heb ik niets van gemerkt. Terwijl ik normaal altijd wakker wordt rond die tijd.. Om ongeveer 18.15u werd ik wakker en schrok ik, omdat ik mama dus nog niet gezien had.
Daarom zette ik het op een krijsen, de hele straat kon er van mee genieten!
Ik had geen honger hoor,, ik begreep alleen helemaal niet waar mama was!
Maar gelukkig ging mijn slaapkamerdeur open en daar was mama en toen was ik meteen weer gerustgesteld.

1 opmerking:

  1. Ahhhh, ja dat is even schrikken dan he, dat snappen we wel! Geeft niks hoor, de buren moeten maar gewoon oordopjes kopen!

    Liefs ons XX

    BeantwoordenVerwijderen